حدیث از معصوم

امام رضا (ع) می فرماید : 

از نشانه های فهم در دین ،بردباری ودانش وخاموشی است ، به راستی خاموشی دری است ازدرهای حکمت ، به راستی خاموشی دوستی آورد ، به راستی که دلیل هر خوبی است 


امام سجاد (ع) می فرماید : 

زبان آدمی زاده در هر بامداد بر همه ی اندام تنش سر کشد وگوید : چگونه بامداد کردید ؟ گویند : اگر تو ما را رها کنی ،به خوشی ، ومی گویند : خدا را خدارا در باره ی ما و او را قسم می دهند  ومی گویند : همانا ثواب گیریم وکیفر شویم برای تو 

اصول کافی جلد چهارم  صفحه 349

نظرات 4 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://blogsfire.mihanblog.com/

دوست عزیز اگر می خوای بازدید وبت بالا بره و در مسابقات و رقابت با وب های دیگه شرکت کنی به وب من بیا و در نظرات وب خود را برای شرکت در هفته سوم مسابقات ثبت کن واگر هم دوست داشتی من با من با شما مصاحبه هم می کنم و در وب می گزارم و در قسمت وب های به درد نخور هم شرکت کن منتظرم

وب مانی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

سلامسلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

اثر ماندگار پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://zare36.blogfa.com

سلام دوست خوبم
یادمان باشد:
به دنبال ظواهر نرویم؛ شاید فریب بخوریم
به دنبال ثروت نرویم؛ این هم ماندنی نیست
به دنبال کسی باشیم که به لبان مان لبخند بنشاند
چون فقط یک لبخند می تواند
شب سیاه را نورانی کند
پس کسی را پیدا کنیم که دلمان را شاد کند.[گل]

سلام وعرض ادب دوست عزیز
برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
موفق باشی
التماس دعا

فاتحی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ http://nasan.mihanblog.com

سلام همکار گرامی
طاعات و عباداتتون مورد قبول حق
با پست بالاتر از خبر منتظر لطف حضورتون هستم[گل]

سلام همکار گرامی
طاعات شما هم قبول
جانا سخن از دل ما میگویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد