سخن ناب

امیر مومنان امام علی (ع)می فرماید : 


ای مومن ! علم وادب بهای جان توست ، پس در آموختن آن بکوش ،پس هر چه بر علم وادب افزوده شود بر ارزش تو افزوده 


می شود ،چراکه از راه دانش ، به پروردگارت راه می یابی وبا ادب ، خدمت پروردگارت را نیکو به جای می آوری وبااین ادب در 


خدمت است که بنده سزاوار ولایت وقرب الهی می گردد، پس نصیحت مرا بپذیر تا از عذاب برهی .



این سخن زیبا من را یاد خاطره ای از کلاس انداخت :


یک روز پس از تمرین و پرسش ، از چند تا دانش آموز به علت گوش ندادن خیلی عصبی شدم طوری که این چند نفر را دعوا


 کردم و باز هم طبق معمول از کرده ی  خود پشیمان شده ورو کردم به بچه ها ،که اگر از دستم ................


در این موقع یکی از این بچه های بازیگوش با صدای  نازک وزیبایش گفت : خانم اختیار دارید ما شمارا اذیت کردیم !!!!!!!!!!!!!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام خیلی جالب بود و ما تحت تاثیر قرار داد و امیدوارم که در طول سال ها موفق باشی

سلام ممنون از لطف شما

من یک مادرم ، من یک معلمم جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://mahboobi91.blogfa.com/

بهشت همین جاست ، لازم نیست راه خود را دور کنی
بهشت یعنی کمک کردن به دیگران پس قدمی در جهت شادی دیگران برداریم
حتی با یک لبخند
یک سلام گرم
یک تماس
یک پیام
یک دلداری
یک دعا

سلام همکار عزیزم

سلام
باتشکر از ابراز محبتتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد