صبحانه در مدرسه



شروع یک روز خوب 







نظرات 5 + ارسال نظر
من یک مادرم ، من یک معلمم جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:00 ق.ظ

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است،

و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ...

همکار ارجمندم
هر روز و لحظه لحظه ی معلم بودنتون رو بهتون شادباش و مبارک باد می گم. . .
چون معلمی عشقی است که در لحظه لحظه ی زندگی با ماست . . .

شاد باشید و خوشبخت . . .

سلام من هم به شما که خوش می درخشی تبریک می گویم

من یک مادرم ، من یک معلمم جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ق.ظ

سلام خانم جعفری عزیزم

خوش به حالتون با این دخترای گل و نازی که دارید . . .
و خوش به حال اونا با داشتن اینچنین معلمی که هم درس می آموزد و هم زندگی . . .
شاد باشید و خوشبخت . . .

سلام خانم محبوبی عزیز ودوست داشتنی
ممنون از حضور با ارزش شما

روشنکار جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ http://azadeganborujerd.blogfa.com/

♥.•`*•.¸¸¸.•*♥[گل][گل][گل][گل]

معلم متوسط ​​می گوید.

معلم خوب توضیح می دهد

معلم برتر نشان می دهد.

معلم بزرگ الهام میبخشد
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  
هفته معلم بر تمامی همکارن خوبم مبارکباد !

♥.•`*•.¸¸¸.•*♥[گل][گل][گل][گل]

  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  
♥.•`*•.¸¸¸.•*♥[گل][گل][گل][گل]

سلام همکار گرامی
ممنون من هم متقابلا تبریک می گویم

مشق مهر جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:37 ب.ظ

[گل]˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙[گل] [گل]˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙[گل] [گل]

عارفان علـم عاشـق می شوند

بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود

هر که عاشق شد معلم می شود

سلام همکار گرامی
روز معلم برشما مبارکباد[گل]

[گل]˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙[گل] [گل]˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙[گل] [گل]

سلام همکار گرامی ممنون از حضور سبزتان
من هم متقابلا تبریک می گویم

مرادی شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 ق.ظ http://schoolchahi.blogfa.com

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ،

ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

سپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم . ای نجات بخش

آدمیان از ظلمت جهل و نادانی،ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی تو را سپاس

می گویم . این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می

پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت

نامت سپاس می گویم . همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد ، اما کشیدن هر حرف و

صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.
روز معلم مبارک[گل]

سلام استادگرامی ممنون از حضور سبزتان
من هم متقابلا تبریک می گویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد