رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها

پیامبر صلی الله علیه و اله فرمود : به خدا سوگند بهتر از خدیجه کسی برای من نبود . روزی که همه مردم کافر و بت پرست بودند ، او به من ایمان آورد.روزی که همه مرا به جادوگری و دروغگویی نسبت می دادند ، او مرا تصدیق کرد ، روزی که همه از من روی می گردانیدند ، خدیجه تمام اموال خود را در اختیار من گذاشت و آنها را در راه من بی دریغ خرج کرد خداوند از او دختری به من بخشید که مظهر پاکی و عفت و تقوا بود .

نظرات 2 + ارسال نظر
مشق مهر سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ http://mashghemehr.ir/

✿★✤✿★✤✿★✤✿★✤✿★✤

عیب کار از جعبه تقسیم نیست
سیم سیار دل ما سیم نیست
این خدا و این هزاران طول موج
دیش احساسات ما تنظیم نیست

سلام[گل]
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق
مارو هم از دعای خیرتون محروم نکنید

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

✿★✤✿★✤✿★✤✿★✤✿★✤

اموزگارجدید سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ http://arin89blogfa.com

سلام

طاعات وعبادات شما قبول

ممنونم ازحضورت موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد